- Topverkopers:
- Kushexpert2026
- ProfessorHaze
Gescreend Thuislevering regio West-Vlaanderen [Wire: @naloxone]
Levering vanaf 12.5g, prijs/kwaliteit gegarandeerd!
- Geen aankoopverplichting, testen mogelijk en inwisselen altijd mogelijk.
Prijzen Haze & kush
12,5g/€100
25g/€190
50g/€320
100g/€480
200g/€910
500g/€2100
Cali:
25g/€210
50g/€330
100g/€580
Speciale verzoeken mogelijk mits afspraak
Wire @naloxone
Extra service:
Stel dat het geleverde product gebreken vertoond, zoals bv natte plekken, vreemde geur, slechte smaak
Gelieve dit onmiddellijk door te geven via wire en er wordt direct gekeken voor een oplossing.
Agressieve benadering en scheldpartijen zullen worden doorgegeven en geblokkeerd. Het is altijd mogelijk dat er eens iets niet klopt of verkeerd is, we zijn allemaal mensen maar een constructieve benadering zal zorgen voor een snelle oplossing met extra vergoeding voor de overlast.
Ik vond het nodig om deze post te maken nadat iemand als een puber met gedragsproblemen begon te schelden nadat bleek dat ik een verkeerde soort had gegeven die nog wat vers was en niet kurkdroog. Nog voor ik een oplossing kon voorstellen had hij mij al ettelijke keren beledigd en vervolgens geblokkeerd zodat hij het weerwoord niet moest zien.
Vandaar deze post: rustig melden dat er iets mis is resulteerd in onmiddelijke vervanging van het product + een extraatje
Puberaal gescheld en getier resulteerd in ban en absoluut geen kans meer op vervanging.
Verkopers die dit agressief individu willen mijden stuur gerust een bericht
- 18 Forums
- 607 Onderwerpen
- 1,205 Berichten
- 4 Online
- 791 Leden