- Topverkopers:
- Kushexpert2026
- ProfessorHaze
Regio Gent Wire: real_420_marie
Cali , Haze , Kush , Hash alles wat u maar wenst aan super zachte prijsjes .. Klaargerolde joints , minder dan 5 gram ook beschikbaar ! Voor meer info foto's prijzen etc..
Wire : real_420_marie
Steeds beschikbaar steeds tot uw dienst met heerlijke 💯% Nederlandse topweed aan super prijzen !!
Altijd vriendelijk correct en op tijd echt een aanrader
Als je kwaliteit en qauntiteit zoekt ben je hier zeker op het juiste adres ook altijd op tijd en vriendelijk
Thx Jeff voor de mooie woorden , daar gaan we elke dag voor he ✌️
Kwaliteit stipt en correct 😉
21/1 Haze in de aanbieding (Amnesia of super silver ) geen gruis , volle toppen..
Maandag Cali-dealtjes dag 😁
Wire : real_420_marie voor alle info ovrr de deals van de dag 😉✌️
Yes, top shelf. Tbeste vant beste. Merci ✌🏻heel vlotte service, op de minuut op tijd, je hoort nog van me. Voor de twijfelaars: gewoon doen!
Beste kwaliteit tot nu toe die ik gehad heb in gent, service is ook altijd top! Altijd op tijd en duidelijke communicatie, zeker een aanrader voor iedereen!
Heb je een connect request gestuurd op Wire 😊
Super Gary Payton cali (60/40) indica sativa ..maar met een goeie indica chill op de voorgrond , of white amnesia haze (hoog thc % sativa plant) verkrijgbaar op de welbekende wire van de advert hierboven 😉✌️🔥
Super stevige White amnesia verkrijgbaar , de mooiste toppen met een stevige thc % en natuurlijk een hoog sativa gehalte , hoewel een hybride plant is er amper 20%indica in te bespeueren dus voor de echte sativa liefhebber : NU BESCHIKBAAR
Zie foto
Request verstuurd op wire!
Mac11 cali dag vandaag , leuke prijzen grote voorraad en ook top haze beschikbaar
Snelle reactie, super vriendelijke kerel en vooral goeie wiet. Aanrader!
Thx voor jullie lieve reviews , elke dag sta ik voor u klaar met de beste weed in de omgeving ✌️
Super service, communicatie loopt vlot, betrouwbaar en correct persoon.
🤠
Wegens medische oorzaak zijn we jammer genoeg genoodzaakt tijdelijk te stoppen en dat kan voor een hele poos zijn.hoelang en als er iemand kan overnemen tot ik terug ben laat ik jullie zo snel mogelijk weten !!
I will come back 😉✌️ grtz Jim
- Er is een tijdelijke oplossing , voor info zend maar naar mijn wire ..
- Enkel vanaf 12,5 en enkel tussen 17u en 20u in de week en weekend na 12 u tot ...
- Zelfde heerlijke weed , andere persoon die u brengt maar ik blijf uw contact
- 😉✌️grtz Jim
We zijn ondertussen met een vrouw ook versterkt om uw weed te komen brengen , dus we blijven lekker doorgaan broeders , we hebben zoveel warme berichten gekregen van onze klanten dat ik dacht :
" hiermee wil ik niet stoppen "
Dus we gaan gewoon verder vanaf 5 afhaal vanaf 10 leveren...bedankt iedereen voor de steun , jullie zijn allemaal toppers ❤️✌️
Sold out !!
- 18 Forums
- 564 Onderwerpen
- 1,047 Berichten
- 6 Online
- 698 Leden