- Topverkopers:
- Kushexpert2026
- ProfessorHaze
Site Eigenaar [SUPER DEALS] Coffeeshop Wiet Thuisbezorgd België {Wire: Kushexpert2025}
Altijd correct en qualiteit gegarandeerd, tevreden op alle vlakken keer op keer.
Zeker een aanrader voor de liefhebbers.
Altijd de dag op voorhand dat ik het vraag en de volgende dag al in huis! De cali is op en top, en de service is altijd snel, vriendelijk en correct. Nog nooit problemen gehad en nig nooit ontevreden geweest. Altijd thuis geleverd. En ik ben ondertussen al een tijdje vaste klant. Aanrader!
Al meermaals besteld: meest betrouwbare partner voor snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding, vlotte communicatie en uitgebreide keus. 👍
Beter dan lokaal spul, online via post laten leveren, of zelfs over de grens in NL..
Al 18 maanden ben ik hier vaste klant. Super service, altijd vriendelijk en behulpzaam, goede kwaliteit en als er toch iets is waar je niet tevreden over bent is er altijd compensatie of een oplossing.
Ik heb zelf een aantal fora geprobeerd maar niemand komt in de buurt van de kushexpert.
Top service
Tot nu toe al bijna een jaar mijn vaste dealer..
Op gebied van planning ben je hier zeker op je plaats!
Ook belangrijk om te vermelden is dat hij altijd beschikbaar is en probeert altijd een transport oplossing te zoeken naar maat.
Zelfs als ik voor de middag bestel heb ik het zelfs die dag nog in de namiddag thuis geleverd! Nog niet 1 keer gehad dat hij niet kon en laten we eerlijk zijn is dit niet heel belangrijk al dn niet belangrijkste in gebied van een goede vaste dealer.
Meerdere keuzes met regelmatige kortingen enzo..
Kwaliteitsvolle weed elke keer opnieuw en vooral volle toppen !
Duidelijk een dealer met ervaring en oog voor de klant!
Hier zit toekomst in voor mij alvast
Grtz,
Severios
Super symphatieke organisatie, goeie wiet en snelle levering. Eerste klas!
Bestel hier al een dik jaar regelmatig 100+g cali voor mij en mijn vrienden
Telkens duidelijke communicatie, topkwaliteit + mooie compensatie als er iets fout loopt
Heel tevreden
met Topkushexpert2025
Alles altijd al netjes verlopen en goede kwaliteit ook ! Zeer tevreden over! 10/10
keep up the good work
Net nog een levering ontvangen, wederom tip top in orde. Zeer blij dat ik lang geleden de overstap van mijn vorige leverancier naar deze mensen gemaakt heb!
Zoek niet verder voor fantastische kwaliteit en keuzemogelijkheden: deze mannen hebben alles in huis tegen de beste prijs! 👍👍👍
Communicatie verloopt steeds vlot en professioneel. Betrouwbaar in elke stap en de kwaliteit is van hoog niveau. Aanrader zonder twijfel. 💪
Hoi, ik heb daarnet een contactverzoek gestuurd via wire @ kushexpert2025. Kan ik vandaag nog bestellen? Mvg.
Ik heb een verzoek gestuurd (Lucifer Morningwood)
- 18 Forums
- 594 Onderwerpen
- 1,153 Berichten
- 1 Online
- 758 Leden