- Topverkopers:
- Kushexpert2026
- ProfessorHaze
[ TOP VERKOPER ] west en oost Vlaanderen wire [ Wietdeliverybe ]
Op zoek naar een betrouwbare verkoper die premium kwaliteit wiet thuisbezorgd in België?
Wij helpen je graag!
✅ Voor 10:00 besteld is dezelfde dag in huis
✅ Geleverd met Belgische platen
✅ Geurloos en discreet verpakt
✅ Niet tevreden? 100% geld terug garantie
✅ Gratis thuisbezorgd in heel België
✅ Volledig gruisloos
✅ Vooraf alles bekijken, testen en nawegen
✅ Cash betalen bij levering
✅ Wekelijks variërend assortiment
Contact opnemen? [ Wietdeliverybe ]
Revieuw top wel jammer 25g minimaal dat staat nergens in de advertentie… rest dik in orde moatje merci
Leuke levering en chaffeur stipt op tijd super blij met gullie 👌
Propere wiet ik bestel graag terug bij u
Naast onze vaste leverancier Diamond nu ook deze geprobeerd eerste keer was top die bleuberry mercikes
Prachtig weed en de vapes word ik echt high van merci xxxx
Lekkere wiet matteke alles volledig volgens afspraak verlopen echt top en niks op aan te merken 🙋
Lekkere weed / stipt op het uur uitstekend mercii 🤩
Tevreden klant erbij!!!! echt top cali men
Wij zijn dik content wij bestellen op zeker terug bij u wel 1 dag langer gewacht als verwacht maar zo happy dat we gewacht hebben........ 😏
Content met u niet altijd binnen op gegeven uren maar weed altijd perfect en daar draait het uiteindelijk om 😎
Nieuwe levering geprobeert naar 5 jaar vaste maar dik content met u netjes optijd en lekkerrrr wiet
We houden van jullie kwaliteit en blijven terug bestellen dike dike 9 krijgen jullie van ons
Jeepz gister rond de klok van 21:45 besteld, vandaag 12:10 in huis perfect handel content danke
Bedankt maatje echt lekkeru cali gehad van u de beste tot nu wij blijven onze cali bij u bestellen ge hoort me over 2 weken weer tis enkel voor eige gebruik 😎
Zeer tevereden vaste klant erbij xxx
Gekke soortjes in stock heel belgie : wietdeliverybe
Perfecto mundo moatje 3de levering op rij top verdient dikke dikke compliment en blijf bij u bestellen …..
- 18 Forums
- 604 Onderwerpen
- 1,198 Berichten
- 8 Online
- 786 Leden